4 نکته طلایی که باید درباره ساخت کمپین‎های اینفلوئنسر مارکتنیگ بدانید

۴ نکته که باید درباره ساخت کمپین‎های اینفلوئنسر مارکتنیگ بدانید

چنکا قبلا برخی نکات را درباره اینکه چطوری کمپین‌های موفق اینفلوئنسر مارکتینگ بسازیم؟ مطرح کرده و اکنون میخواهد بیشتر درباره این موضوع با شما صحبت کند. در این راه چنکا ۴ نکته که باید درباره ساخت کمپین‎های اینفلوئنسر مارکتنیگ بدانید را با شما درمیان می‌گذارد.

حالا که از اهمیت اینستاگرام، اینفلوئنسرها و اینفلوئنسر مارکتینگ در بازاریابی کسب و کارتان آگاه شدید، دست به کار شوید. برنامه‌ای را برای انجام اینفلوئنسر مارکتینگ تدوین کنید تا با برنامهریزی درست و دقیق، در اینفلوئنسر مارکتینک موفق شوید. برای انجام هر کدام از روش‌های بازاریابی، شما باید با جمعآوری اطلاعات، داشتن هدف و برنامه وارد میدان شوید تا در راهی که انتخاب میکنید، موفقتر باشید. پس بهتر است، قبل از انتخاب اینفلوئنسر مارکتینگ به عنوان یکی از روش‌های دیجتال مارکتینگ خود، درباره کمپینهای اینفلوئنسری، طراحی و نحوه اجرای آن‌ها اطلاعاتی داشته باشید.

در این مقاله  به ۴ نکته طلایی طراحی کمپینهای اینفلوئنسر مارکتینگ اشاره خواهیم کرد.

۱- برای طرح کمپین خود برنامهریزی کنید

شما برای اطمینان از اینکه کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ‌تان موثر است و نتیجه مثبتی دارد، همه شبکههای اجتماعی خود را باید طبقهبندی کرده و تمام روشهای تبلیغاتی دیگرتان را مرتب و تنظیم کنید. برای مثال، ایونت‌ها، پستهای جدید بلاگ، انتشارات و مطبوعات و غیره. همه باید یک مسیر را دنبال کنند. ساختن استراتژی بازاریابی درباره کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ، به شما کمک میکند تا مخاطبان خود را به سمت قیف فروش هدایت کنید.

۲- بررسی محتوا قبل از انتشار

قبل از هر پستی که می‏خواهید منتشر شود، باید از این که مطالب تولید شده با الزامات و دستورالعمل تبلیغاتی شما هم راستا است، مطمئن شوید. با وجود این واقعیت که باید در برابر اینفلوئنسرها برای ایجاد محتوای خلاقانه انعطافپذیر باشید، اما بسیار مهم است که همه پستها مثل عکسها، متنها و ویدیوهای ضبط شده، را بررسی کنید تا از خط مشی شما خارج نباشد.

۳- به طور مداوم محتوای خود را بهبود ببخشید

برای بالا بردن اثرگذاری اینفلوئنسر مارکتینگ، بهتر است، کمپینتان را طوری طراحی کنید تا قبل و بعد از راهاندازی یا همان لانچ برند، کسب و کار و محصول‌تان را پوشش دهد. همچنین میتوانید از اینفلوئنسرهایتان درخواست کنید تا پستهای شما را در دیگر شبکه‏های اجتماعیشان منتشر کنند. البته شما هم باید این کار را انجام دهید. این به شما اجازه می‏دهد تا مطالب بیشتری در ارتباط با کمپینتان ارسال و منتشر کنید.

۴- نتیجه‌‏ها را ارزیابی کنید

مانند دیگر روشهای بازاریابی، شما باید مطمئن باشید که کمپین اینفلوئنسر شما به بهترین شکل ممکن در حال اجرا است. به KPI های خود نگاهی دوباره بیاندازید با بتوانید به سوالهایی که در طراحی استراتژی محتوا ایجاد میشود، پاسخ دهید. در زمان اجرا، این سوالها ممکن است مطرح شود و شما باید بتوانید به آنها پاسخ دهید:

آیا پیشرفت کردهاید؟

چه چیزی از مخاطبان خود یاد گرفتید؟

کدام پستها نتیجه بهتری دارند؟

کدام پستها عملکرد نامناسبی دارند؟


تنها ۳ گام تا اجرای موفق کمپین اینفلوئنسر اینستاگرام فاصله دارید!


همچنین برای داشتن یک کمپین موفق اینفلوئنسر مارکتینگ، پنج نکته مهم وجود دارد:

استفاده از هشتگ‌های مرتبط

سازماندهی بودجه کمپین برای استفاده بیشتر از یک اینفلوئنسر

اشتراکگذاری پست‏های اینفلوئنسرها

مذاکره برای قیمت‏گذاری

از نحوه ارتباط با اینفلوئنسرها مطمئن شوید. در واقع از این اطمینان پیدا کنید که قرار داد شما با اینفلوئنسرها در بازه زمانی است که با همدیگر تعامل دارید.

با در نظر گرفتن توصیههایی که در بالا بیان شد، با ایجاد کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ، شما توانایی ارتباطی عمیقتر با مخاطبان خود را دارید، نام تجاری خود را گسترش میدهید، آگاهی از برند، کسب و کار و محصول خود را افزایش می‏دهید و با مخاطبان خود با روشی آشنا و قابل اعتماد ارتباط برقرار میکنید.

برای اجرای موفق کمپینهای تبلیغاتی و اینفلوئنسر مارکتینگ و ارتباط با اینفلوئنسرها، چنکا همراه شما خواهد بود. این مجموعه که در زمینه تبلیغ در اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ فعالیت دارد، میان برند و اینفلوئنسر، ارتباطی موثر و با اعتماد ایجاد کرده و شما می‌توانید با اطمینان بیشتر و راحتتر کمپینهای خود را طراحی و اجرا کنید. 

 

 

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *