کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ

کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ

معرفی برند و کسب و کار در صحنه تبلیغاتی آنلاین که این روزها هیاهوی زیادی به پا کرده، مثل یک بازی شطرنج و پیش بردن آن به سوی پیروزی است. فقط شما هستنید که با انتخاب ابزارهای مناسب می‌توانید مهره‌های خود را درست بچینید و با بازی دادن ‌آن‌ها پیروز میدان باشید. در میان روش‌های تبلیغاتی آنلاین، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ ایجاد می‌شود.

در این مقاله چنکا قصد دارد تا درباره اینفلوئنسر مارکتینگ که چی هست با شما صحبت کند.

حتما تاکنون از اهمیت و قدرت شبکه‌های اجتمای برای ارتباط با مشتریان و بازاریابی برند، کسب و کار و محصول تان به طور غیرمستقیم آگاه شده‌اید. با استفاده از این قدرت شما می‌توانید به طور هوشمندانه و غیرمستقیم با کاربران ارتباط برقرار کنید. به این صورت که به وسیله از جامعه‌ای شناخته شده و تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی، برندتان را معرفی کنید تا آن‌ها درباره برند، کسب و کار و محصول شما صحبت کنند و آن را به دیگران نیز توصیه کنند.

کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ

درباره اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ چه می‌دانید؟

به این افراد شناخته شده و تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی اینفلوئنسر می‌گویند. این افراد از لحاظ تخصص، سبک زندگی، هنر، ورزش، سیاست، اجتماعی، سیاسی و … در میان شبکه‌های اجتماعی دارای شهرت و محبوبیت هستند و به قولی افرادی زیادی آن‌ها را دنبال می‌کنند و از روند زندگی و کارهایی که آن‌ها انجام می‌دهند با خبر می‌شوند. این افراد تاثیر زیادی روی مخاطبان و طرفداران‌شان دارند و اگر این افراد از محصولی استفاده می‌کنند و آن را معرفی کنند، سازنده محصول در میان مخاطبان زیادی شناخته می‌شود.

استفاده از این افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) برای معرفی برند، محصول و خدمات یکی از راه‌های بازاریابی است که به آن اینفلوئنسر مارکتینگ می‌گویند. صاحبان برند و کسب و کارها با استفاده از این روش می‌توانند از تردید، بدبینی و شکی که ممکن است در پیام‌های تبلیغاتی به صورت مستقیم در مخاطبان ایجاد شود، جلوگیری کنند.

کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ

با اینفلوئنسرها مخطبان‌تان را شکار کنید

برندها و صاحبان کسب و کار می‌توانند با استفاده از اینفلوینسر مارکتینگ که یکی از زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ است، با افراد مشهور شبکه‌های اجتماعی، ارتباط برقرار کنند و نام تجاری‌شان را در میان مخاطبان گسترش دهند.

این را باید بدانید براساس مطالعات اخیر، مثلا در توییتر، کاربرها حتی به اینفلوینسرهایی که دوستان‌شان به آن اعتماد کردند، نیز اعتماد می‌کنند و شما با این اعتمادها می‌توانید برند و محصول خود به طور غیرمستقیم معرفی کنید.

در مشارکت بین برندها و صاحبان کسب و کار با اینفلوئنسرها، تبادل مالی وجود دارد. این هزینه مالی ممکن است به صورت گرفتن محصولی به صورت رایگان باشد یا با گرفتن مبلغی به صورت پنهان انجام شود.

کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ

شما می‌توانید با ایجاد یک هیاهو (کمپین) در فضای دیجیتال، برندتان را وارد رابطه اینفلوئنسرها و جامعه هدفتان کنید تا به طور فزاینده‌ای، وفاداری و توجه بیشتری را برای برندتان به دست آورید.

همانطور که در مقاله «کشف معدن طلا در اینستاگرام» گفتیم، اینستاگرام اکنون به یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است و در میان کاربران آن، تعداد بسیاری از اینفلوئنسرها در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و هر کدام تعداد بیشماری طرفدار و مخاطب دارند. شما بعد از پیدا کردن جامعه هدف‌تان می‌توانید اینفلوئنسرهای موردنظر خود را پیدا کرده و از طریق آن‌ها با روش بازاریابی دهان به دهان یا به قولی درگوشی، برند و کسب و کار خود را مطرح و معرفی کنید و کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ را بیشتر کنید.

چنکا پلتفرمی است که در زمینه تبلیغات اینستاگرام فعالیت دارد و بین برندها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام ارتباطی با اعتماد متقابل ایجاد می‌کند. اکنون چنکا می‌خواهد درباره اینکه چرا اینفلونسر مارکتینگ را باید انتخاب کنیم؟ صحبت کند.

کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *