چرا اینفلونسر مارکتینگ را باید انتخاب کنیم؟

چرا اینفلونسر مارکتینگ را باید انتخاب کنیم؟

اینفلونسر مارکتینگ روند شناسایی، تحقیق، علاقه‌مندسازی و پشتیبانی از طریق مردمی است که ارتباط تاثیرگذاری با مشتری‌ها درباره برند، محصولات و خدمات ایجاد کرده‌اند. اکنون باید به این سوال پاسخ داد که میان روش‌های دیجیتال مارکتینگ چرا  اینفلونسر مارکتینگ را باید انتخاب کنیم؟

همانطور که در مقاله «کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ» گفتیم با گسترش شبکه‌های اجتماعی، تعدادی از کاربران که از لحاظ تخصص، سبک زندگی، هنر، ورزش، سیاست، اجتماعی، سیاسی و … در میان دیگر کاربران شناخته شده‎تر هستند و تاثیر زیادی بر مخاطبان‌شان و طرفداران‌شان دارند.

۸۴% طرح‌های بازاریابی در اجرای حداقل یک کمپین اینفلونسر مارکتینگ

براساس مطالعاتی که به تازگی انجام شده، ۸۴% از طرح‌های بازاریابی در اجرای حداقل یک کمپین اینفلونسر مارکتینگ در ۱۲ ماه آینده خواهد بود.

اینفلونسرهای شبکه‌های اجتماعی در همه زمینه‌ها و در همه شبکه‎های اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و اسنپ‌چت حضور دارند و افراد و اینفلونسرهای اینترنتی از طریق این شبکه‌ها متولد می‌شوند. این‌ها بچه ستاره‌های دنیای امروز هستند و رفته رفته بیشتر می‎دانند که چگونه به طور مناسبی با برندها و کمپین‌های ابتکاری همکاری کنند.

چرا اینفلونسر مارکتینگ را باید انتخاب کنیم؟

استفاده ۴۷% از مشتریان آنلاین از مسدودکنندههای تبلیغاتی

یکی دیگر از آمارهای جالب این است که ۴۷% مشتریان آنلاین، از مسدودکننده‌های تبلیغات استفاده می‌کنند، آمار نشان می‌دهد که مشتریان از تبلیغات مستقیم خسته می‎شوند و در نهایت آن ها را رد می‌کنند. یک نمونه آن تبلیغات در تلویزیون است، که پیام‌های بازرگانی آن رسما به یک نویز پس زمینه‌ای تبدیل شده‌اند. در دنیای امروز، برندها و صاحبان کسب و کار هزینه‌هایی را برای تبلیغات از طریق اینفلونسرها پرداخت می‌کنند چون آن‌ها توجه همه را جلب کرده‌اند. چیزی که برندها و صاحبان کسب و کار از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ به دست می‌آورند قرار گرفتن در مقابل طیف درستی از مشتریان است.


اگر دوست دارید از اینستاگرام پول دربیارید، مطلب «معرفی روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام» را بخوانید!


تولد بچه ستاره‌های اینترنتی و تاثیر آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی

تا چند سال پیش، داشتن یک میلیون دنبال‎کننده برای یک نوجوان در اینستاگرام خنده‌دار به نظر می‌رسید. اما اکنون همان نوجوان‌ها با برندهای بزرگ مذاکره می‌کنند و عکس می‌گیرند. دقت کنید آن‌ها محصولات را نمی‌فروشند بلکه تنها یک هل دهنده برای فروش کالا هستند.

بهترین اینفلونسرها سعی می‌کنند تا کمپین‌های برندها را در درون داستان‌های خود معرفی کنند. آن‌ها می‌دانند مخاطبان‌شان دائمی نیستند و ممکن است با دیدن تبلیغات مستقیم سریعا آن‌ها را ترک کنند. پس هر یک از پست‌ها را با احتیاط منتشر می‌کنند.

تغییر بزرگی در حال اتفاق است

اینفلونسر مارکتینگ تنها شروع کار  است. یک تغییر گسترده‌تر در حال اتفاق است و آن کشف هنر برندینگ شخصی از سوی افراد بیشتری است.

وقتی شما یک برند شخصی و شنونده داشته باشید، مردم شما را به عنوان یک رهبر در خط فکری و بازار خودتان می‌بینند. شما چیزی را دارید که کس دیگری آن را ندارد: «شما توجه مردم را با خود دارید».

این به خودی خود بسیار با ارزش است، نه به دلیل برندها بلکه برای سایر رهبران فکری. داشتن یک برند شخصی درها را روی موقعیت‌ها باز می‌کند.

همکاری بین برندها و اینفلونسرها در سال ۲۰۱۷ رشد خواهد کرد و اگر اینفلونسر مارکتینگ را گام شروع بدانیم، گام بعدی انتقال از شبکه‌های اجتماعی به بازارهای اجتماعی است.

چنکا پلتفرمی است که در زمینه تبلیغ در اینستاگرام فعالیت دارد و بین برندها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام ارتباطی با اعتماد متقابل ایجاد کرده است. حال وقت آن است تا بدانید چطوری می توانید با اینفلوئنسر مارکتینگ درآمد میلیونی داشته باشید.

چرا اینفلونسر مارکتینگ را باید انتخاب کنیم؟

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *