معرفی نکاتی برای کار کردن با اینفلوئنسرها

معرفی نکاتی برای کار کردن با اینفلوئنسرها

امروزه، اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی برای بازاریابان و دنیای دیجتال، افراد مهمی شده‌اند. اینفلوئنسرها روی تعداد زیادی از دنبال‌کنندگان‌شان تاثیر می‌گذارند و می‎توانند آن‌ها را از برند و محصول شما مطلع کنند. این کار منجر به جست‌وجوی آنی و ایجاد طرفدار برای محصول شما می‌شود. اکنون وقت آن است تا قبل از کار کردن با اینفلوئنسرها، نکاتی را بدانید. چنکا در این مقاله قصد معرفی نکاتی برای کار کردن با اینفلوئنسرها را برای شما دارد. همراه ما باشید.

گاهی اوقات، ساختن محتوای خلاق تضمین کننده موفقیت نیست. شما همواره باید برای برند و محصول خود تبلیغ کنید تا مخاطبان مورد نظرتان متوجه آن بشوند و محصول‎های شما را خریداری کرده و از آن‌ها استفاده کنند. وقتی که شما تازه کاری را شروع کردید یا یه کمپانی کوچک با بودجه محدود هستید، انجام تبلیغات کار آسانی نیست. شما به ایجاد یک همهمه درست و سریع برای جذب مردمی که جامعه هدفتان هستند، نیاز دارید.

چگونه این اتفاق می‎افتد؟ اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه خوب است که در آن می‎توانید توجه مردم را نسبت به برند، کسب و کار و محصول‌تان جلب کنید، نسبت به برندتان آگاهی ایجاد کرده و برای برندتان اعتبار بسازید.

Public Leader

متاسفانه چون این مفهوم هنوز جدید است، کارآفرینان و مدیران سطح بالا این کانال جدید مارکتینگ را به درستی درک نکرده‌اند و از این رو نمی‌دانند چگونه می‎توانند با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ، بازگشت سرمایه خود را تعیین و تضمین کنند.

یکی از نکات مهم در کار با اینفلوئنسرها، تولید محتوای خلاقانه است. درست است که شما باید به اندازه کافی به اینفلوئنسرها در ایجاد محتوای خلاقانه استقلال دهید، اما این استقلال مشکلاتی را نیز به وجود می‎آورد. شما برای کنترل و اندازه‌گیری بازده سرمایه تبلیغاتی خود، نیاز به ابزار و نرم‌افزارهای پیشرفته دارید تا با استفاده از این ابزارها از تاثیر اینفلوئنسرها در شبکه‌های اجتماعی باخبر شوید.

چرا اینفلوئنسر مارکتینگ موفق است؟

یکی از بزرگترین دلیل افزایش اینفلوئنسر مارکتینگ، این است که این روش برخلاف تبلیغات دیگر وارد حریم خصوصی مخاطبان‎تان نمی‌شود. در واقع مخاطبان هدف شما هر وقت که بخواهند به طرف پیام‌های شما کشیده می‌شوند و می‎توانند به راحتی با برند، کسب و کار و محصول شما ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این، اینفلوئنسر در طول چرخه فروش، توضیحات بیشتری دریافت خواهد کرد و با دنبال‌کنندگان خود درباره محصول شما صحبت می‎کند. این تعامل باعث افزایش اعتبار برند شما می‎شود و از قدرت نفوذ اینفلوئنسر برای دستیابی به چشم‌اندازی که دارید آگاه می‎شوید. اینفلوئنسرها روی منطقه وسیعی به صورت گسسته و پراکنده تاثیر می‌گذارند. همچنین شما با استفاده از اینفلوئنسرها و ایجاد کمپین و همهمه می‎توانید بازدید وب سایتتان را افزایش دهید.


اینفلوئنسر مارکتینگ جالش‎هایی دارد. برای دانستن این چالش‌ها بهتر است مطلب «چالش‌های اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟» را بخوانید!


معرفی نکاتی برای کار کردن با اینفلوئنسرها

 چطور یک رابطه کارآمد با یک اینفلوئنسرهای شبکههای اجتماعی داشته باشیم؟

۱) قبل از نزدیک شدن و پیشنهاد به کار، با اینفلوئنسر ارتباط برقرار کنید: شما باید در اینفلوئنسرهایی که انتخاب می‌کنید، دقت داشته باشید و از اینکه استایل و محتوای آن‌ها براساس ارزش‌های شما و چشم‌انداز برندتان باشد، آگاه شوید. اگر به این مورد توجه نکنید، ممکن است اینفلوئنسری که انتخاب می‌کنید درباره برند و محصول شما شور و اشتیاق کافی نداشته باشد و نتواند به طور کامل آن را ارتقا دهد. در واقع نتواند میان دنبال‌کنندگانش درباره برند شما هیجان ایجاد کند. هنگامی که شما یک کمپین با مشارکت اینفلوئنسر می‎سازید سعی کنید تا رابطه خوبی به وجود آورید. درباره پست‌های خود کامنت بگذارید، نظرهای مفید ارائه دهید، انتقادات و پیشنهادهات را دریافت کنید و همچنین آن ها را به اشتراک بگذارید. محتوای آن را دوباره توییت و پست کنید. این کار به دنبال‌کنندگان و طرفداران شما دیدهای مختلفی می‎دهد.

۲) مشارکت ایجاد کنید: زندگی را برای اینفلوئنسرها آسان کنید. به غیر از پولی که برای مشارکت به آن‌ها می‌دهید، هدیه‎هایی نیز برای اینفلوئنسرها در نظر بگیرید. حمایت از محتوای آن‌ها و رقابت‌هایی که ایجاد می‌کنند به شما کمک می‌کند تا توجه دنبال‎کنندگان را به دست بیاورید. او را مانند یک شریک احساس کنید در این صورت او بیشتر نسبت به برند شما خود را مسئول می‎داند. در صورت ممکن پست‌ها و محتوای آن‌ها را به اشتراک بگذارید تا نام تجاری شما در دیگر شبکه‌های اجتماعی گسترش پیدا کند.

۳) به اینفلوئنسرها درباره برند خود آموزش دهید: درباره جزئیاتی از برندتان، عکس یا صدایی که می‌خواهید مطرح کنید و از آن‌ها بازخوردی دریافت کنید، با اینفلوئنسرها گفت‎وگو کنید. اگر شما در حال برنامه‌ریزی برای رویدادهای تبلیغاتی‎تان هستید، نظرهای اینفلوئنسرها را درباره برنامه‎ریزی‌تان بپرسید، زیرا با این کار به آن‌ها حس مالکیت می‎دهید و ایفلوئنسرها را به صورت سازمانی درگیر می‎کنید. از آن‌ها برای شرکت در سمینارها، جلسات صنعت خود، نمایشگاه‎های مرتبط دعوت کنید تا آن‌ها درباره آن با دنبال‌کنندگان خود صحبت کنند. به این صورت اعتبارتان به صورت زیرکانه افزایش پیدا می‌کند. دنبال‌کنندگان نمی‎خواهند به صورت مستقیم درباره محصولات و ویژگی آن‎ها بشنوند. در واقع آن‎ها به جنبه‎های روزمره کسب و کار علاقه‎مند هستند.

نتیجه:

کار کردن با یک اینفلوئنسر دوست داشتنی، می‎تواند تجربه مثبت و دلپذیر باشد، اما اغلب بیش از این نیست و باعث افزایش اعتبار و شناخته شدن برندتان نمی‌شود. از این رو شما باید تلاش کنید تا ارتباطی سالم و موثر، با اینفلوئنسری که می‌خواهید با آن کار کنید، به وجود بیاورید.

برای اینکه بتوانید با اینفلوئنسر مارکتینگ ارتباط موثرتری با مخاطبان‎تان داشته باشید، بهتر است برای این کار کمپینی را طراحی کنید تا با ایجاد کمپین تبلیغاتی به اینفلوئنسرهای مرتبط با هدف‎تان برسید. اگر به فکر طراحی کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ هستید، باید نکاتی را در این راه بدانید تا در اجرای آن موفق‎تر باشید. برای همین چنکا نکاتی را در این باره آماده کرده که می توانید از میان این نکات، ۴ نکته که باید درباره ساخت کمپین‎های اینفلئنسر مارکتینگ بدانید را بخوانید.

چنکا که در زمینه تبلیغ در اینستاگرام فعالیت دارد، میان برند و اینفلوئنسرهای اینستاگرام ارتباطی با اعتماد ایجاد کرده است، تا اینفلوئنسرها و برندها به راحتی و آسانی بتوانند به همکاری با یکدیگر بپردازند تا از این طریق هم برندها و هم اینفلوئنسرها به کسب درآمد از اینستاگرام برسند. معرفی نکاتی برای کار کردن با اینفلوئنسرها

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *