با اینفلوئنسر مارکتینگ درآمد میلیونی داشته باشید

با اینفلوئنسر مارکتینگ درآمد میلیونی داشته باشید

دنیای بازاریابی در حال تغییر است و هر لحظه ترند جدیدی در این دنیا در حال شکوفا شدن است. در این دنیای پر از تغییر و شتاب، برندها و صاحبان کسب و کارها هم باید روش‌های جدید را برای جذب مشتریان شناسایی و آزمایش کنند. شما می‌توانید با اینفلوئنسر مارکتینگ درآمد میلیونی داشته باشید.

با گسترش شبکه‌های اجتماعی و تکنولوژی در سال‌های اخیر، شرکت‌ها بازاریابی و تبلیغات خود را از بیلبوردها، روزنامه‌ها و تلویزیون به سمت تبلیغات دیجیتالی، بهینه‌سازی و … تغییر داده اند.

با تغییر پیدا کردن روش‌های تبلیغات فرصت‌های جدیدی برای کسب و کارها فراهم شده است. در این دوره هزینه‌های کمتری برای دسترسی به مشتری نسبت به گذشته پرداخت می‌شود. برندها بسترهای جدیدی برای معرفی خود و محصولات خود در اختیار دارند. یکی از این بسترها اینستاگرام است.

شما چه شرکت بزرگی باشید و چه یک شرکت کوچک و استارتاپی، اینفلوئنسر مارکتینگ نقش عمده‌ای در رشد برند شما اجرا می‌کند. البته اگر ترفند خود را به خوبی طرح‌ریزی کنید، بازخوردهای عظیمی را می‌توانید در سرمایه‌گذاری خود به دست آورید و درآمدهای میلیونی را به گردش درآورید.

با اینفلوئنسر مارکتینگ درآمد میلیونی داشته باشید

قبل از اینکه با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ یک کمپین را اجرا کنید، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

مخاطبان برند و کمپین خود را شناسایی کنید

بسیاری از برندها و صاحبان کسب و کار بر این باورند که اینفلوئنسرها قادر خواهند بود تا دنبال کنندگانشان را متقاعد به انجام هر کاری بکنند. در حالی که قبل از ساختن کمپین و پرداختن به آن باید جامعه هدف مخاطبان خود را شناسایی کنند و سپس به سراغ اینفلوئنسرهای مرتبط با آن بروند. مثلا برای تبلیغ مکمل‌های ورزشی، انتخاب اینفلوئنسرها و وبلاگ‌نویسان مد و لباس، حتی اگر این اینفلوئنسرها بیشتر از یک میلیون دنبال‌کننده داشته باشند، کار عاقلانه‌ای نیست.

هرچقدر میان اینفلوئنسرهای انتخابی و جامعه هدفتان توازن بیشتری باشد، کمپین نتیجه بهتری خواهد داشت.

لازم است برندها به دو نکته توجه کنند. ۱) مخاطبان آن‌ها چه کسانی را دانبال می‌کنند. ۲) اینفلوئنسرها با داستان برند بیشتر همسو باشند.

با اینفلوئنسر مارکتینگ درآمد میلیونی داشته باشید


اگر این مطلب را دوست دارید، حتما «اینستاگرام شبکه‌ای محبوب برای اینفلوئنسر مارکتینگ» را بخوانید!


خلاقیت به خرج دهید

برای طراحی کمپین‌های خود خلاقیت به خرج دهید. به گفته جوئل کونتارتیز کارشناس برند، «بهترین کمپین‌های اینفلوئنسر صرفا مربوط به پست‌های از قبل طراحی شده و اینکه اینفلوئنسرها را به چالش بکشند، نیستند. محتوای برند از طریق اینفلوئنسرها جاری می‌شوند».

برای مثال، در طول کمپین Taret Cosmetics، پرکینز (Desi Perkins) و سایر وبلاگ‌نویسان در زمینه زیبایی را به مسافرت دور دنیا فرستاد. در طول سفر، اینفلوئنسرها محتوای خود را در سراسر اینستاگرام، اسنپ چت، وبلاگ شخصی و یوتویوب تولید کردند. ویدیوهای این مسافرت در یوتویوب میلیون‌ها بار دیده شد و برند در معرض دید عظیمی قرار گرفت.

کمپین محتوای خلاقانه، نشان دادن برند به صورت زیرکانه است به طوری که از تبلیغ بیش از حد جلوگیری می‌کند و این برای شرکت بسیار ارزشمند است.

با اینفلوئنسر مارکتینگ درآمد میلیونی داشته باشید

به اینفلوئنسرهای جوان توجه کنید

شبکه‌های اجتماعی فرصتی را برای هر سن و سالی ایجاد کرده است تا به وسیله آن به شهرت برسند. همانطور که مثلا در اینستاگرام می‌بینیم افراد جوانی که دنبال‌کنندگان زیادی را جذب کرده‌اند. حتی در میان این به شهرت رسیده‌ها، کودکان هم سهیم هستند. مثلا بن هامپتو، پسر شش ساله‌ای است که بیش از ۳۲۰۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام دارد. شاید یک پسر شش ساله فردی نباشد که برندها بخواهند با او کار کنند اما اگر این کودک بتواند داستان برند را به مخاطبانش برساند، فرصتی برای جذب مشتری به وجود می‌آورد.

با گذشت زمان، سن اینفلوئنسرها به تدریج کمتر و کمتر شده است. کار با اینفلوئنسرهای جوان به برند شما کمک می‌کند تا به مخاطبان جدید و بی نظیری وصل شوید. همچنین آن کودک ستاره همانطور که روز به روز بزرگ‌تر می‌شود تعداد دنبال‌کنندگانش هم بیشتر می‌شود و در نتیجه برند شما هم رشد و گسترش پیدا می‌کند.

با اینفلوئنسرهای کوچک هم می‌توانید درآمد میلیونی داشته باشید.

با اینفلوئنسر مارکتینگ درآمد میلیونی داشته باشید

استفاده از میکرواینفلوئنسرهای با استعداد مساوی است با سود بیشتر

در بیشتر مواقع، برندها به تعداد دنبال کنندگان اینفلوئنسرها دقت می‌کنند در حالی که این دقت باعث از دست رفتن فرصت‌های بسیاری می‌شود. هر اینفلوئنسری دارای یک سری توانایی‌ها است. اگر برندها اینفلوئنسرهایی با تعداد دنبال‌کننده کمتر را شناسایی کنند که توانایی‌هایی را برای انتقال پیام‌شان دارند، کمپین موفقی را می‌توانند ایجاد کنند.

و در آخر

در هر مرحله‌ای از کسب و کارتان هستید چه در مرحله‌ای که می‌خواهید بودجه تبلیغات و بازاریابی برندتان را مدیریت کنید و چه در مرحله ایجاد برندتان، باید فکر کنید که اینفلوئنسرها چگونه می‌توانند به شما کمک کنند تا به هدفتان برسید. در واقع شما چگونه می‌توانید از اینفلوئنسرها استفاده کنید و داستان برند خود را به گوش مردم برسانید.

چنکا پلتفرمی است که در زمینه تبلیغ در اینستاگرام فعالیت دارد و ارتباطی عمیق و با اعتماد بالا بین برندها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام ایجاد کرده است. «کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ» به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از مفهوم اینفلوئنسر داشته باشید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *