اینفلوئنسر مارکتینگ در چنکا

اینفلوئنسر مارکتینگ در چنکا

این روزها با توجه به در دسترس بودن اینترنت و فضای جذاب شبکه های اجتماعی شاهد افزایش  روزافزون کاربران این شبکه ها مخصوصا اینستاگرام در ایران هستیم. اگر هرگونه علاقه و سبک زندگی ای داشته باشیم با کمی جست و جو در اینستاگرام می توانیم افرادی را پیذا کنیم که صفحه ای عمومی با تعداد زیادی مخاطب دارند و روزانه محتوای جذاب و بعضا آموزنده ای را تولید می کنند. بعد از مدتی می بینیم لیست دنبال کننده هایمان از تعداد زیاد افرادی پر شده که نه بازیگرند نه ورزشکار و خواننده بلکه افراد معمولی اند که ما سبک زندگیشان را می پسندیم. این افراد اینفلوئنسر (تاثیر گذار) نام دارند.
گاهی اوقات هم برعکس است بعد از مدتی فعالیت در اینستاگرام می بینیم هر روز بر تعداد مخاطبانمان افزوده می شود. این روند تا انجایی ادامه می یابد که پیام های مختلفی از کسب و کار های کوچک و یا حتی برندهای بزرگ دریافت می کنیم که محصول و یا خدماتشان را معرفی و تبلیغ کنیم. این کاری که برندها انجام می دهند اینفلوئنسر مارکتینگ نام دارد. یعنی تبلیغ توسط افراد تاثیرگذار.  اینجا است که باید تصمیم بگیریم که آیا درخواست های تبلیغ را بپذیریم یا نه ؟ اصلا آیا این کار درستی است؟ آیا مخاطبانمان با این موضوع موافق هستند یا نه؟

اینجا افراد تصمیم های مختلفی می گیرند عده ای از مخاطبانشان نظر سنجی می کنند و آنقدر با نظرهای متنوع روبه رو می شوند و از آنجایی که نمی توتنند همه را راضی نگه دارند به نتیجه قطعی نمی رسند.. عده ای هر تبلیغی را قبول می کنند و بعد از مدتی کیفیت پیجشان افت قابل ملاحظه ای می کند.بعضی ها هم با وجود اینکه می خواهند تبلیغ انجام دهند اما راه درست آن را نمی دانند. و راهی برای اینکه هم بتوانند محصولات خوب را به مخاطبان معرفی کنند و از این راه درآمدی هم کسب کنند و هم به آنها احترام گذاشته باشند پیدا نکرده اند.
اگر شما هم با این چالش روبه رو هستید چنکا می تواند فضای مناسبی برای فعالیت شما باشد. چنکا معتبرترین سامانه هوشمند اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران است که با عضویت در آن می توانید با توجه به سبک پیج و سلیقه خودتان به طور حرفه ای با برندهای مختلفی که معتبر بودن آنها از طرف چنکا تایید شده ، همکاری کنید از این راه درآمد هم کسب کنید.

چطور در چنکا عضو شوم؟

مراحل عضویت در‌چنکا به ترتیب زیر است:

۱) وارد سایت Chanka.ir شوید.

۲) گزینه «اینفلوئنسر ها» را انتخاب کنید.

۳) گزینه «ثبت نام‌ با اینستاگرام» را انتخاب کنید.

۴) وارد صفحه ای‌متعلق به سایت اینستاگرام می‌شوید که یوزرنیم و ‌پسورد صفحه ای که میخواهید با آن عضو شوید را وارد نمایید و گزینه log in را بزنید.

لازم به ذکر است تایید هویت شما برای عضویت در چنکا از طریق سایت «اینستاگرام» صورت می گیرد به این صورت که شما به سایت اینستاگرام هدایت می‌شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را در اینستاگرام وارد می‌کنید در نتیجه چنکا به اطلاعات محرمانه کاربران دسترسی نخواهد داشت.

۵) سپس گزینه Authorize را بزنید.

۶) وارد صفحه ای می شوید که در آن موارد خواسته شده پر کرده و‌ ادامه را بزنید.

۷) تبریک می گوییم شما عضو چنکا شده اید.

چطور در چنکا فعالیت کنم؟

بعد از عضویت در چنکا و انتخاب نوع علاقه مندی های تان کمپین های جدید از طریق sms و email به شما اطلاع رسانی می شود. بعد از باز کردن سایت از قسمت بالا سمت چپ سایت گزینه «ورود» را بزنید و وارد پنل خود شوید. در قسمت «کمپین ها» عناوین مختلفی را می بینید که بر اساس علایق شما مرتب شده اند. با کلیک بر روی عنوان هر کمپین می توانید در قسمت «محتوا» توضیحات و خواسته های هر کدام را بخوانید و در صورت تمایل به شرکت در آن کمپین، عکس و کپشنی مطابق با توضیحات کمپین تهیه کنید سپس گزینه «ارسال پست» را از کادر  سمت چپ صفحه انتخاب کنید.در صفحه جدیدی که باز می شود، عکس و متن کپشن خود و قیمت پیشنهادی تان برای اجرای این کمپین را وارد نمایید وگزینه «ارسال پست» را بزنید.
پست شما برای برند ارسال شده و در همان کمپین قسمت «پست ها» می توانید آن را مشاهده نمایید. در نهایت برند پست های مناسب را تایید می کند. زمان گذاشتن پست را خبر می دهیم و شما بعد از انتشار در اینستاگرام دوباره وارد پنل شوید زیر عکس خود گزینه لینک وجود دارد که باید آدرس پست خود را در آنجا کپی و در نهایت ارسال را بزنید در نهایت مبلغ آن پست به شماره کارتی که وارد کردید واریز می شود.

نکته مهم این است که پستی که برای برند می فرستید باید «دقیقا» دارای همان جزئیاتی باشد که برند خواسته مثلا اگر در «باید» های کمپینی گذاشتن هشتگ خاصی مدنظر باشد و شما در پست خود آن هشتگ را نگذارید فرض برند بر این است که شما این المان را نادیده گرفته و رعایتش نکردید.

 

 

یک دیدگاه

  1. سلام ممنونم مطلب فوق العاده ای بود با تشکر

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *